fredag 1. august 2008

Vi setjer opp lett-veggar







Så var det klart for nok ei arbeidsøkt.. 

Materiale kjøpt på Dyrøy, blei lempa på tilhengar 
og køyrde utover mot studio med digg
musikk i bilen. .

Eg var så heldig å ha to kraft-karar til selskap 
denne gangen, min far og bror.

Bror vitja Ørsta med familia si fra Skien,
og det var svært at han ville så gjerne hjelpe.





Når søster er fotograf, får ein tåle
diverse snapshots... 

Idag, den dagen idag, skulle det setjast opp
lettveggar for å dele inn heile studio i
smårom. Studio var da berre eit stort
rom i sjølve hovedetasja.

Den store monster-pressa skulle
dekkjast inne, og det skulle setjast opp
veggar til mitt lille mørkerom.

mmmmm . . .




Min gode far var allereie i full gang.
og med sin proff snekkarbakgrunn, er
han gull å ha på foto-teamet.

I løpet av arbeidsøkta, mandag 14 juli,
fekk gutta-boys satt opp heile to veggar, og
dekt inn maskin-pressa.

Fantastisk!!


Så min skjønne bror som hjalp meg med
denne store tjenesta, gjorde seg til 
slutt fortjent til eit 




colgate-smil-bilde :)






Tusen takk for ei super økt,
det var slik ein kjekk dag med
mykje latter og spøk.

Tusen takk til :

Gode bror, Jan Ove
og Gode pappa (igjen. . .)





Ingen kommentarer: