mandag 25. mars 2013

Vinnerbildene Landskonkurransen 2013


Selvsagt skal jeg poste vinnerbildene..


Jeg vant på flere bilder- så det er bare 
rett å gi de andre modellene mine
oppmerksomhet også.


Jeg ble premiert for 3 av 4 bilder.
Siste bilde manglet bare 2 poeng fra premie,
og hadde jeg fått denne- hadde jeg nok kommet 
mye høyere sammenlagt. 

Men (!) det ta vi neste år..


Jeg er bare så takknemmelig for 
å gjøre det så bra i år.

Jeg er kåret til Årets barnefotograf- 
med Årets Barnebilde "ODA"

Jeg er også beste kvinnelige 
fotograf i konkurransen.


Videre fikk jeg en Bronse
og to hederlig omtaler for 
bildene mine..

Her er mine premierte bilder:


"Himmelblå"


 "ODA"


"Lucia- hun som bringer lys"



Jeg svever på en sky langt lang oppe- 
og er evig takknemmelig for 
all omtale og alle gratulasjoner 
som jeg har fått.


Uten at jeg skal bli for personlig i dette 
innlegget- må jeg innrømme at det har vært en kamp å 
etablere seg og å følge drømmen sin. Jeg har vært mye alene. 
Stortsett er det mine fantastiske foreldre, besteforeldre,
gode onkel Jon, samt mine aller nærmeste venner som 
har hjulpet meg. De har hatt troen på meg.


Fotografyrket er en bransje man er mye alene i, og det 
er mye konkurranse blant andre som etablerer seg i 
området- så det er en knall tøff bransje.
Jeg har flere ganger hatt lyst å gi meg, men da
har mine nærmeste insistert på at jeg skal fortsette.


Derfor kjennes det så godt nå som jeg har fått 
denne tittelen- jeg har jobbet hardt med å bygge 
opp mitt navn, og på mandag fikk jeg tilbakemelding 
fra en meget kunnskapsrik jury.


De kåret meg til Årets Barnefotograf, 
og den er prestisjetung!!


Tuusen takk til alle som har støttet
 meg så langt. Vit at jeg setter 
uendelig pris på dere!!



Ingen kommentarer: