lørdag 2. mars 2013

En oppdatering



Hei alle sammen

Jeg har vært så dårlig blogge siste året.
Det har vært en travel høst med mye jobbing.

Jeg vikarierer som foreleser media i Ålesund,
Dette årsvikariatet er tidkrevende da jeg pendler,
og dette har gått utover min tid i studio.


Det har blitt mindre tid, mindre tid
til kunder og mindre tid til blogging.


Jeg er så absolutt aktiv som fotograf,
og fra sommeren 2013 er det fullrulle igjen. 
Sommeren ser ut til å være fullbooket med bryllup, 
og jeg gleder meg stooort til sessongen. 


Så grunnet travel høst/vinter/vår har 
jeg valgt fokusere litt mindre
på å legge ut så mange bilder.


En annen grunn til at det blogges mindre, er 
at jeg vil ikke poste bilder hele tiden for å 
vise jeg er aktiv. Jeg mener det er en stor 
forskjell på kvantitet og kvalitet.


Jeg vil også holde noen av mine 
bilder for meg selv og kundene mine.


Litt for å ikke bli kopiert i min stil.
Jeg har min særegne måte å ta bilder på, 
og det vil jeg fortsette med. Så for å unngå
at min stil blir kopiert, så har jeg valgt
å holde bildene mine tett inntil brystet.


Men for all del: Det kommer mange bilder
på bloggen min i tiden fremover, så
dere har mye å glede dere til.


Takk takk.


Ingen kommentarer: