onsdag 10. september 2008

Til mi vakre mor. . .



I denne bloggen har eg titt og ofte
nevnt min handy-pappa,
og ofte takka mi vakre mor 
for at ho passer så godt 
på mine skjønne skattar
mens eg styrer i studio...


(lavendel-bilda er ikkje frå studio)


Dette innlegget er til deg; 

Mamma mi.


Mamma, så lett i ord, 
med slik ein evigvarande 
omsorg for sine og dei som 
står ho nærme...




Ho har lært av si mor, 
verdien av å le og ta hensyn 
og strekke ut ei hand.. 
Ei god varm hand.




Frå dagen eg og mine skattar
flytta heim, har vi hatt nok å styre
med, men vi har hatt det så kjekt saman.

Mi vakre mor, som vaks
 opp i huset vedsidan av dette som 
skal bli mitt studio..

Oppvaksen på Liadal,
og så rik på erfarig med
å sjå verdi i det enkle og
lette liv.. Styrke og omsorg
har eg fått frå mi vakre mor..




Og så eit lite dikt til mi
vakre mor:


"Min mamma hun vet

når jeg trenger en klem.

Hun steller og lager

et koselig hjem.

 

DU er den beste

av mødre jeg vet.

Din omsorg den varmer,

av øm kjærlighet.

 

Takk kjære mamma

for alt du gir meg.

Du er så utrolig.

Jeg er glad i deg."





Tusen takk mamma,
for at du alltid er der,
og for at du er slik ei
god mor og mormor.

Glade i deg




1 kommentar:

Astrid sa...

Så mange fine ord!!
Eg er sikker på at ho fortenar kvart einaste eitt av dei:)

For ein ressurs dei er desse mødrene, kva skulle vi ha gjort utan dei, det har eg ofte tenkt.
Men på ei anna side sett; kva gjer ein ikkje for borna sine?

Kjekt å sjå kor det går framover med prosjektet ditt, du har noko spesielt, det skal du ha.

Ha ein fin kveld!