søndag 7. september 2008

eg malar og malar og malar. . . .




I dag vil eg berre starte med et bilde av 
min og mine barns favoritt stad..

Denne staden gir slik eit etterlengta
harmonisk pusterom...




Sjølv om det er ekstremt mykje å gjere,
og "things-to-do"-lista er lang,
burde dette kanskje være ei mare..


Men slik er det så aldeles ikkje..


Vi ser glede i kvar ein dag vi er her,
vi har nok å gjere, men
latteren heng laust mellom veggane..

Borna stor kosar deg, og spring rundt
på bøen og leikar i graset mens eg
malar og puslar i eitt..





Her er nokre bilder av dei vakre små
detaljane kring studio mitt..

Vakker gamal lykt, som vil lyse 
opp når det byrjar å mørkne 
mot hausten..




Flotte tre-utskjeringare og detaljar rundt dette gamle
bygget som bærer slik ein deilig harmoni..




Her skal eg etterkvart ønske alle som vil 
besøke meg og mitt velkomne..




Så sjølv om eg desse dagane malar og
malar til krampa tek meg, så er eg
stadig nærmare mitt mål...

Og å mala har eg ikkje gjort 
så aldeles aleine..

Mi vakre mor har hjulpe meg så
herdelig, sjølv om ho har hatt nok
med ryggsmerter og fulljobb, alltid
eit lett ja, kjem det fra mi vakre..
Skal fortelje meir om ho snart..

Og så må eg nevne ei veldig skjønn 
ung og vakker kvinne, Idunn..
(må lure meg til å ta bilde av ho..)

Du er berre eit lys i min kvardag.
Så skjønn, så klok, og så full av 
deilig latter.. 

Det har våre så utruleg kjekt å 
bli kjend med deg.. 

Eg ser fram til eit langt og kreativt 
vennskap med denne kvinna, 
som har komt inn i mitt liv.. 

No er ho litt "mi" også..

Til slutt vil eg berre dele eit bilete
av den majestetiske "nipa"




...Vakkert...



Tusen takk til:

mine tre mest dyrbare
Mi vakre mor
Skjønne Idunn



1 kommentar:

Tara sa...

vil gjerne få dele en award med deg...for du har sånn en flott blogg;)
klem tara