mandag 2. februar 2009

Vakre Kristina. . .



I haust hadde eg bestemt meg for å ta nokre
flotte bilete i området rundt studio mitt..

Et meget naturleg valg var å ha
location på Halsane,
som i mine auger er den finaste
plassen eg veit.. 

Det er så flott der oppe,
med slik ei vakker utsikt..


Eg ville røffe eit portett opp,
med å velge ei vakker jente ved 
navn Kristina som min modell..



Kristina Vatne.

Eg hadde fått slike flotte møblar i studio
mitt,og eg tenkte det var eit must
å få brukt dei på dette opptaket..

For å krysse vakkert & røft,
ballkjole, tyllskjørt og nydelig utsikt..


Mange element i same bilete..





Kristina var heilt RÅÅÅÅÅ framføre
kamera,vi hadde det heilt kanon!!

Da eg bad henne om å gi meg litt
røff holdning, så svevde eg nesten bak
kamera, ho var ei gudinne!!




Eg er så nøgd med opptaket!

Dette biletet har eg hengande i
studio mitt, eg printa
det ut på lerret i 1x1m.


Tusen takk Kristina!! 






4 kommentarer:

~♥~ Monica S sa...

WOOOOOW!! Imponert over både dej og Kristina!! :-) Ho e no berre naturlig vakker denne jenta.. både inni og utanpå! :-)
HERLIGE bilde MA! :-)

Monica

rod i hob sa...

Kjempeflotte bilder!!!
Stilig og røft! Forstår godt at du har printa det ut i 1*1 m ;-)

Ingrid sa...

Snubla over bloggen din og ej må berre få seie at du tek utruleg flotte bilete :) Keep up the good work :)

Monica sa...

WOW!! Nydelig!! Både bildene og Kristina..ho e virkelig et nydelig fotoobjekt ja!! :)