mandag 5. januar 2009

No kjem snart bilder. . .



No er det dags med å skrive litt om kva som er 
skjedd i studio mitt sidan eg åpna det,
den 8.nov 2008.

Sidan den dag har det gått i eitt, 
og det har vore så utruleg kjekt!!

Det er så  mange som har ringt, 
komt innom og blitt fotograferte.

Eg klarte heldigvis å ferdigstille alle(!) 
bestillingane til jul,
det var mykje printing siste vekene, 
men gud kor kjekt det har vore.

No framover skal eg skrive  litt om mine kundar, 
Eg skal også legge ut bildete
som er tatt i studio.

Eg skal prøve å få med alle
som har vore her til fotiografering,
så om eg har gløymd nokon i farta,
må de seie ifrå. . . 

Legg gjerne igjen tilbakemeldingar på 
innlegga,det er alltid så kjekt.

Kose dykk med bileta.

Med ønske om at de alle får ein deileg dag.


Ingen kommentarer: