tirsdag 11. november 2008

Her er mitt studio..


Så var det klart, endelig klart for å vise
alle interesserte studio mitt..

Laurdag 08.11.08 hadde eg open dag
og dette blei ein minnerik dag..

Mange kom innom for å kike, og
det blei veldig satt pris på.

Eg FEKK så mykje fint!!!

Nydelige orkidéar
vakre liljer
Gigantiske roser
deilig vin
sjokolade
gåvekort
gode klemma

mmmmm

Og Karin Lillebø kom innom med ei 
særdeles flott gave til meg og studio.
Ho hadde med ein flott og 90år gamal 
orgelkrakk, som sto her i bygget i alle 
dei år det var skule her... 

Fantastisk  gave!!

Slike generøse handlingar
varmar hjertet virkelig, og det var så kjekt
at det kom så mange fra bygda Liadal..
Tusen takk til dokka alle som har vist
meg oppmerksomheit kring denne
opninga, det har eg sett 
uendelig pris på..

Bilete fra open dag kjem seinare.

No skla eg gje dokke ein
omvisning i studioet mitt


Gangen:










Trappen opp:










Toalettet (nede):








Mørkerommet:







Studio:
















Eg svevar...








Tusen takk til
alle mine gode som
har hjulpe meg med arbeid,
som har hjulpe meg i mål.

Nokon har gitt støttande ord,
andre har deltatt på 
dugnadar..


Eg er så uendelig takknemlig for hjelpa!!

Så vil eg gi ein
spesiell takk til mine
kjære gode foreldre
mormor og morfar
og Onkel Jon.




10 kommentarer:

Astrid sa...

Eg er bortimot mållaus!

Du har fått det så utruleg fint! Alle desse bileta var berre heilt nydelege, med ei spesiell stemning som DU sikkert har den største æra for:)
Sjarmerande, søte, nydelege detaljar over heile det gamle skulehuset.

Eg forstår godt at du svevar:)

GRATULERER MA!!!

Liv Elin sa...

Wow så flott du har fått det i studioet !! Gratulerer så mye med åpningen ! :)

Kjempeflott innredet , bydelige bilder og tøft selvportrett(?):)

Cecilie sa...

Du har verkeleg fått eit fantastisk flott studio. Bileta du tek er berre fantastsik flotte.

Lykke til med å forevige fleire augeblikk.

Marias skriblerier sa...

Så fint studio! Og så fiiin blogg! :)

Kathrine sa...

Gratulerer:-)) Dette så flott ut! Skal bli spennende og følge deg videre.

Hilsen Kathrine:)

~♥~ Monica S sa...

Likte "eg svevar" bildet!!! DET VAR STILIG!!!

Monica

~♥~ Monica S sa...

Hei Ma(rita)

Har noke til deg inne hos meg!!

Monica

Tara sa...

så fantastisk, fantastisk nydelig!!!
alt sammen...det må jo være som en drøm...
du kan absolutt være stolt av deg selv:))))

gratulerer...
klem tara

Liv Elin sa...

Heihei ! :)
Ser det er en stund siden du har skrevet noe her - tipper det er travle tider med det nye studioet ? Tipper oppdragene står i kø ! :)

Håper det går som du håpet på og enda til ! :)
Har en liten utmerkelse inne hos meg !

Ha en kjempefin førjulstid !
klem

Astrid sa...

Heisann Ma!
Eg har noko til deg på bloggen min, du er ei flott jente! :)
Vi snakkast forhåpentlegvis ein dag om ikkje så altfor lenge!