tirsdag 21. august 2012

Omstrukturering i studio....


Hei alle sammen..


Tenkte dele en beslutning med dere.

Jeg har siste tiden vurdert mye hva jeg skal gjøre framover 
med studio og min rolle som fotograf i Ørsta..

Eg har blitt uendelig godt mottatt av 
kjekke og blide kunder fra 2008 til dags dato. 
Og dette setter eg veldig pris på


Desverre har markedet siste årene endret seg, 
da flere velger å ikke bruke fagutdannede 
fotografer til å forevige minner. 

Dette syns jeg er synd..


Men selv om jeg har merket dette, har jeg heldigvis 
har ikke merket noe til dette på bryllaups fotograferinger


Jeg kan gledelig si at jeg har vært fullbooket 
i år, og har allerede begynt mange
bookinger for neste års bryllupssessong. 


Bryllaup er min store nisje- så dette skal 
jeg virkelig satse på for fullt framover..


Når det gjeld annen fotografering- har jeg 
valgt å bli mer eksklusiv..


Jeg vil i tiden fremover være mindre tilgjengelig 
for vanlige studio opptak, og vil prioritere 
bryllupsfotograferinger og bestillinger. 


Det er lov å kontakte meg for andre oppdrag,
men det er mulig jeg ikke har kapasitet.


Grunnen til dette er at jeg har valgt satse på å 
undervise(deltid) i den flotte byen: Ålesund


Dette er kjempe spennende- og jeg trives allerede
veldig godt i nytt kollegium, samt jeg synes det er 
veldig kjekt å få mulighet til å lære bort det jeg 
kan innen både foto,kunst & design.


Så;
i studio blir det full fokus på 
flotte bryllupog hærlige brudepar.


Innimellom vil det bli tid til opptak til 
kunstprosjekt og barnefotograferinger for de 
som ønsker et spesielt portrett av sine skatter...


Videre kan jeg anbefale dyktige Cecilie i Lykkeliten
Ulsteinvik til nyfødt og babyfotograferinger,
samt Fotograf Marta Lystad i Ørsta, som er 
dyktig i søsken og familieportrett.


(Trykk på fotografene for å komme til nettsiden deres)


Takk for oppmerksomheten.



Ingen kommentarer: