torsdag 26. august 2010

Norun + Victor



Den 12 juni 2010
blei Norun & Victor
rette ektefolk..


Vielsen fann stad på Øye.
På grunn av dårlig vær, måtte
den haldast inne..

Da vi skulle fotografere ute,
fekk vi heldigvis opplett, og skyene
på himmelen var med på å gi bilda eit
ekstra dramatisk preg...






Vakre paret..






Norun & Victor ville ikkje ha tradisjonelle bilder..
Så her fekk eg frie tøylar..



Dei hadde tatt med ballongar til session,
og dette tykte vi var veldig morsomt!!







Vakre bruda i en draum av en brudekjole...
Alt var perfekt..






Eit av mine favorittar..


Brullaupsbilen i bakgrunnen var heilt rå!!






Ein staut gift mann..






Det var action på session..
Vi vart angrepne av tjeld..


Noko so veldig også..


Eg var den som blei mest angrepen, og
eg kjendte til tider redsel for å få
eit nebb i hodebunnen...







Vi forflytta oss og tok nokre bilder ved
ei lekker gammal steinbru..







Brura får hjelp av ei god venninne..
På veg til Hotell Union.





Til slutt måtte vi berre få tatt nokre bilder
anno 1850.. Sidan stilen til brudeparet var
av gamalt preg..

Vi lo masse, så det var så vidt vil fekk til
eit alvorleg bilete..


Tuusen tusen takk for ein heilt fantastisk session.
Eg kan ikkje hugse hatt det å gøy på Øye før.
Session var så artig og full av latter
og morosame påfunn.



Lykke til vidare som ektefolk.
Nyt dagane og ta vare på kvarande.




1 kommentar:

Elin | Draumesidene sa...

Nydelege bilder! Mammaen min jobba på Øye når ho var ungjente, har høyrt mange historier derifrå! Men ho vil ikkje høyre snakk om noko spøkjelse... ;) DET har flytta inn i seinare år!

Synes det var veldig flott med slikt vèr! Vakkert par!

Klem frå Elin :)