torsdag 15. juli 2010

Opptak for SpareBank 1




Tidlegare har eg tatt bilder for banken,
utleigebussen i gryotta.

ein annen gang av ein gjeng annsatte
i Ose elva med fiske utstyr..


Eg får heilt klart med meg dei
kjekkaste opptaka og er
takknemmlig kvar gang
banken ringer.


For litt sidan var vi på Brandal,
på Ishavsmuseét der.

Vi skulle ta nokre bilder til
som skal trykkast i bok.


Opptaket var veldig artig, og
vi lo ein heil del.






Dette bildet vart plukka ut.
Så var det berre for meg å starte
tryllinga i photoshop etterpå..






Eg la på en himmel bak..

stilig?





Men sidan dette bildet skulle være i
ei bok med emnet fiske i gamledager,
så leikte eg meg litt vidare..

La på litt antikke filter og
kosa meg stort..







Vart det ikkje tøft vel?


Tusen takk for ein kjempe
artig jobb, både på opptak
og i etterbehandling.






6 kommentarer:

Ann-Helen sa...

Stilig alt ein kan gjere i photoshop ;) Bilda vart kjempe bra.

MA sa...

Tusen takk.
Var veldig artig å få leike seg.
Både på opptak og i etterbehandling :D

Eg har slik ein kjekk jobb <3

Veldig koslig at du likte bildet :D

Annika sa...

Tøffe bilder!

Men må berre korrigere deg ang museet, for det er Ishavsmuseet de er på. Det er vel rett nok ei form for sjøfart, men viser altså ishavet.

tjommii sa...

kult! I like!

MA sa...

Tuusen takk :)
Og takk for korreksjon, det er retta opp i. :D

kjempe kjekt de likte bilda :D

Annika sa...

Takk, no klang det mykje bedre i teksta, med rett namn på museet. Igjen, nydlige bilder!