tirsdag 22. juni 2010

Vakker Rita..


Eg blei kontakta av ei stolt syster som skulle
være forlovar, og ho hadde som ønske å gje
den komande bruda det beste
utdrikkningslaget ever..

Og det skulle eg få ta del i..



Heilt strålande!!




Eg tok med meg heile utdrikningslaget på eit berg,
og vi fekk den vakre komande bruda til å
posere forann kamera i berre
gjennomsiktig stoff..


Guud kor vakkert!!





Rita strålte forann kamera, og vi hadde
verkeleg samarbeid, eg og ho..

Nydelig modell!!


Lykke lykke til med bryllaupet, du kjem
til å bli den vakraste bruda.



4 kommentarer:

Myrtel sa...

Nydelige bilder!
Så dyktig du er til å skape det lille ekstra, dette kan du!

MA sa...

Tuusen takk <3
Sette veldig pris på hyggelige tilbakemeldingar :)
Det gjer jobben ekstra kjekk :)

Rita Olene sa...

Tusen takk for en kjempekjekke opplevelse,Ma!! Det va SO utrulig gøy!!!:) Håpte nesten det aldri sku ta slutt..hehe

Keep up the GOOD work!! Du e superflink!!

Klem Rita Olene

Og ej håpe du finne ei løysing,slik at du sleppe å legge ned bloggen... Den e so fin!

MA sa...

Tusen takk Rita, det var utrulig artig å være
med på session <3
Flottaste modellen <3

Tusen takk for gode ord, bloggen vil nok bestå. Håpe ej slepp meir plagiat framover.

Stoor klem <3