mandag 12. april 2010

HURRA!!!



I går var det prisutdeling
i Landskonkurransen.


Eg leverte inn 3 barne portrett.
Jurieringa var kjempe sær i år, og det
var mange som fekk refusert bilda sine.


MEN!!


Eg fekk Hederlig Omtale
på eit av bilda mine..





MARI




Nydelige jenta...




På dei to andre bileta mine var eg
desverre eit bittert poeng ifra
til å få Hederlig Omtale.



Men eg er likevel

strååålande nøgd!!






Stolt fotograf med eit
deiligt barneportrett som
gir ettertanke..




2 kommentarer:

HAKALLE sa...

ÅH FOR EIT FLOTT BILDE!! sÅG LINKEN DIN FRÅ BLOMSTER OG GAVER SINE BILDER PÅ FRU SVENDSEN. DOKKE VAR UTRULEG FLOTTE ALLE IHOP :-) hELD DU TIL I ØRSTA OGSÅ?? KJENNER GODT BEATE.

MVH AINA PÅ HAKALLEGARDEN

MA sa...

Hei Hei Aina.

Så hyggelig!! Tusen takk. Det var såå artig å gå igår, eg fekk lyst på alle kjolane :) Eg har eit heilt spesielt studio litt i utkanten av Ørsta. Pussa opp ei gammal skule-stove på Liadal. Har jobba som fotograf fleire år i Oslo, men flytta heim til Ørsta 2008 og oppretta studio her :) Du er hjertelig velkommen på besøk om du er i nærleiken :) Held du til i nærleiken?

mvh

MA :)