mandag 19. oktober 2009

Gro Helen + Henning


På sjølvaste pinseafta fekk eg være
med på ein magisk dag.

Gro Helen og Henning gav kvarandre
sitt "JA", og vielsen var noko av
det vakraste eg har
våre vitne til.


Dei hadde ute vielse på ei øy,
sjølvaste Eika,der Gro Helen
har familier tilknytning til.




Session hadde vi i skogen, da det var
skyfritt og sterk sol ute.

Brudeparet gifta seg i bunad,
og det var så spesielt å ta
bilete i skogen, eg fekk
verkeleg ein følelse av å
være vitne til eit

eventyr bryllup..



Gro Helen og Henning var så vakre,
og kjærleiken mellom dei var til
å ta og føle på...

Det var så rørande å sjå, at eg
hadde faktisk problem med å halde
tårene tilbake...




Vi tok så mange flotte bildete av desse to,
at det i ettertid har blitt store vanskar
med å plukke ut..





Her er også eit bilete fra Eiksund brua,
litt utradisjonelt og det bryt litt
med bunaden, men vi tykte det
var litt tøft..


Tusen tusen takk for at eg fekk være med
på slik ein rørande session,
eg ønsker dokke all
lykke for framtida.





Ingen kommentarer: