torsdag 16. juli 2009

Berit + Kjell Roger




Berit og Kjell Roger gav
kvarandre sitt "JA"
28.03.09




Eg var så heldig å få følge dei på
store delar av deira dag.

Vi starta med brudepynting på
Fasaden frisør. Der blei Berit
pynta saman med dottera si,
som også var hennar
forlovar.





Minutta før bruda gjekk inn til sin
komande mann var spesielle. Sonen til
Berit hadde ynskje om å følgje
mor si til alters.

eg var så rørt av heile denne stunda,
at eg hadde verkeleg vanskar
med å halde tårene tilbake.




Kjell Roger satt spent å venta i kyrkja
med si dotter, som var hans
forlovar.

Det var vanskeleg å holde tårene
tilbake for dei fleste i
kyrkja den dagen.



Så var dei mann & kone...




Dei hadde gode kor-vener som sto

for sangen i kyrkja, og det var
verkeleg vakkert.




Det var ein rørande vielse.



Og brudeparet strålte.





Ved utgang fra vielsen, hadde korvenner

stillt seg opp på rekke, og sang
så høgtidleg da dei entra kyrkja
som mann & kone



Berit + Kjell Roger






Fra kyrkje trappa gjekk dei under tulipan
bru, der koret sang for å hylle
dei nygifte.




Vakre bruda.



Tusen tusen takk for at eg fekk være med
å denne spesielt vakre vielsen. De
rørte meg stort med kjærleiken de
bærer til kvarandre.




Ingen kommentarer: