torsdag 25. juni 2009

Ei vakker stor-familie




Eg var så heldig å ha besøk av ei
stor familie i studio ein ettermiddag.


Familie på 2 + 4



Heidi & Roger har blitt velsigna
med fire vakre born.

Ein bukett av ei familie.

Vi hadde det så artig i studio, og
session var prega med mykje latter.


Samstundes som det skulle takast
familiebilete, ville syskjena ha
bilete av seg sjølve aleine.

Ein verkeleg flott gjeng!!




Kristoffer, Benedicte, Malene og Martin




Ein fantastisk søskenflokk.

Som verkeleg hadde eit samhold.
Og så tette i alder at det er
beundringsverdig til foreldra.

Som mor veit eg at småbarnstadiet er
slitsomt, så eg må ta av meg hatten
for Heidi og Roger, som har fått
så vakre og lykkelege born.

Eg fekk sjå at denne familien ikkje
berre er familie, men dei er
også nære vener,og det varma
verkeleg å sjå samholdet deira.



Malene


På slutten av session tok
vi nokre portrett.

Martin


Tusen takk til Fam. Åmbakk for ein
kjempe hyggeleg session.



Ingen kommentarer: