mandag 23. mars 2009

Ein bukett. . .




Ein dag i desember fekk eg besøk av ei 
vakker og livleg familie..

Ei familie på tre tette born,
som var heilt bedårande.

Vi skulle ta søskenbilete denne
dagen, samt bilete av Mathilde(nr.2)


Vi starta likesågodt med søsken
fotograferinga av denne vakre buketten..




 
Agnes, Mats og Mathilde





Lille mannen i flokken var ikkje gamal,
så det var litt vanskeleg for 
storesystrene å halde han oppe. .


Noko dei syns var til tider meget 
vanskeleg, og som vi voksne
(eg & foreldra) syntes var 
veldig sjarmerande.. 




Men!

Eg fekk eit skikkeleg blinkskudd 
av dei alle tre, så dette biletet
tykkjer eg er berre noko
av det vakraste. . . 


Eg klarte å fange dei alle tre,
slik alle hadde sitt 
eige uttrykk. . .


Og lille Mats i midten, ser
ut til å være sjefen sjølv. . .

Eg vart sjarmert i senk av denne gjengen,
og takkar så  mykje for ein super
session i studio mitt..


Og for at de gjorde dagen min 
litt rikare. . .






6 kommentarer:

Tara sa...

vakkert!!!

~♥~ Monica S sa...

Artige bilder.. når lillebror sig lengre og lengre ned ;-)
Flott det siste då!! :-)
Du er flink!

Monica

MA sa...

Tusen takk :)

Annike sa...

Du er så utruleg flink! Trur eg må ta meg ein tur med gutane utpå våren ein gong! Eg har ein utmerking til deg på bloggen min om du er interessert:)

Grip dagen sa...

Det er nok her jeg var innom for lenge siden.
Da jeg overtok nøklene til skolehuset "mitt", fikk jeg tips om å se innom deg.
Husker bilder av en totaloppussing. Det så jo helt flott ut.
Rønna mi er falleferdig. Den står oppreist kun på gammel vilje og ny kjærlighet... Denne er meget shabby - og meget sjarmerende i mine øyne. Engelen ved døra har jeg sydd. Jeg lager dem i ulike farger og ulike fasonger - akkurat slik som vi mennesker er...!
Jeg selger slike i Skulehuset.

Til slutt må jeg si at det er noen fantastiske bilder du tar!
Klem Marit

L|nda sa...

Fantastiske bilde! Og nydelige søsken...:)